Kabak Çorbası

İlkbahara, taze meyve sebzeye bayılmamak mümkün mü bilmiyorum. Sera olmayan sakız kabak kendini göstermeye başladı sonunda. Ben de artık yetişkin :) bir bebek olan 10 aylık kızıma alternatif yemekler ararken Lezzet Dergisi arşivimde bu çorbayı buldum ve denemeye karar verdim.

Öyle pirinçli, zeytinyağlı olarak yemeyi sevmiyorsanız kabağı, bu çorba iyi bir çözüm olabilir.

- 5 adet kabak
- 1 adet soğan
- 4-5 diş sarımsak
- 5 adet üçgen peynir
- 2 kaşık yulaf
- 1,5 litre su

Kabak, soğan ve sarımsağı birlikte pişirin. Bunlar kaynadıktan sonra içine yulaf ve peyniri ekleyin ve sonra pürüzsüz hale getirin.
Peynir hariç oldukça sağlıklı bir çorba. Ben peyniri koymadım, pekala güzel kıvamlı ve çok da lezzetli oldu. Kabağa değişik bir bakış açısı elde etmek için şiddetle tavsiye edilir. Bon appetit!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder