Tereyağlı Kurabiye

Lezzet Dergisi'ni 2003 yılından beri alırım. Artık websayfasına bakıyorum çünkü dergiyi çok sevmeme rağmen benim için biraz tekrara girdi. Sofra Dergisi'ni ise 2012 yılında almaya başladım. Orada da güzel tarifler oluyor. 

Büyük bir market alışverişine gidip, o hafta yapacağım yemekleri planlayıp üzerinde bir de dergi alıp eve gitmek büyük bir domestik mutluluk. Benim özgürlük anlayışım sanırım düzenli ve huzurlu bir ev ve güzel kokan ve ailece tatlılıkla yenen yemeklerde geziniyor. 

Çok uzun lafın kısası, Sofra Dergisi'nde gördüğüm bir tereyağlı kurabiye tarifini denedik Deniz'le. Olağanüstü değil belki ama kesinlikle iş görür, süte bandırılarak yenilir. 😍



Tereyağlı Kurabiye Malzemeleri: 

- 1 su bardağı pudra şekeri

- 225 gr tereyağı (oda sıcaklığında olması gerekiyor)

- 2 su bardağından bir parmak eksik un

- 1 su bardağından bir parmak eksik mısır unu

- Bir tutam tuz

Tereyağlı Kurabiye Tarifi:

Bütün malzemeleri karıştırın, eğer tutmazsa biraz süt ekleyin, ben öyle yaptım. Tepsiye dizdikten sonra önceden ısıtılmış 170 derece fırında üzerleri kızarana kadar pişirin. Bizim süslemeler Deniz'e ait. Bon Appetit!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder